CAMPIONAT TERRITORIAL DE NATACIÓ A LLORET DE MAR

El dijous 12 de desembre del 2019 la Federació Catalana d'Esport i Lleure per a persones amb discapacitat Intel·lectual, amb la col·laboració de l'Ajuntament de Lloret de Mar, ha organitzat la trobada territorial de natació a la Piscina Municipal . Un total de 180 nedadors i nedadores han pres part en les diferents curses i proves adaptades, tant a la piscina gran com a la piscina petita. Els centres participants han estat: Tramuntana (Baix Empordà), Fundació Montilivi (Gironès), Montseny - Guilleries (La Selva), Nostra Senyora de Montserrat (La Selva), El Vilar (La Selva), ALTEM (Alt Empordà), Mare de Déu del Mont (Alt Empordà) i el centre de Font de l'abella. Gran jornada esportiva de natació on es va començar amb les proves adaptades que es feien a la piscina petita i després es va passar a la piscina gran amb proves de 50m i 25m. L'organització ha valorat molt positivament el desenvolupament de la jornada, que ha transcorregut amb molta fluïdesa i sense cap incidència remarcable. Volem destacar l'entusiasme i l'esforç de tots els participants en el campionat. Aquesta temporada s'ha tornat a Lloret amb el Campionat de Natació territorial de Girona, davant unes instal·lacions de molt nivell i la col·laboració fantàstica de voluntaris de 4art de ESO i voluntaris, estudiants de Grau superior d'esports de Competició, juntament amb la col·laboració del personal de la Piscina de Lloret i el Ajuntament de Lloret . Durant el campionat vam comptar amb la presencia de la Sra. Marina Gómez (Presidenta de la Federació ACELL), el Sr.Josep Pujols (Territorial esport generalitat a Girona), la Sra.Veronica Farré (Responsable Esports El Vilar), la Sra. Anna Garcia Castany (Regidora Esports de Lloret). Moltes gràcies a tothom i recordeu que el proper Campionat és el dia 18 de gener a la ciutat de "El Vendrell" (Bàsquet). Crònica de Lluís Gratacós (Coordinador de la R.T. de Girona) i José Miguel Esteller (ACELL Esports