CAMPIONAT TERRITORIAL DE TENNIS-TAULA I BÀDMINTON A TARRAGONA

El passat dia 23 de novembre es va celebrar a la ciutat de Tarragona al XXIV Campionat de Tennis -taula i Bàdminton de la R.t de Tarragona. Les instal·lacions del Pavelló Camp Clar , van acollir aquet campionat que contava amb una participació de 6 centres ( T. Baix Camp, T. Estela, C.E. Solc, Bellisens , Club Esportiu Alba, I Acidh ) amb un total de 56 esportistes. Amb el Nivell I de Tennis taula, el guanyador va ser l'esportista Francesc Brull de la Fundació Villablanca. En la primera divisió femenina de Tennis-taula la guanyadora va ser l'esportista Ana Isabel Moreno del (T. Estela) ,del Grup 3 la guanyadora va ser l'esportista Brenda Jimenez (T Estela), Grup 4 Laura Marquez (T.Estela), Grup 5 (Alberto Librero (F,Villablanca) , Grup 6 Andy Martin (F,Villablanca) Grup 7 Stefan Dragic (Baix Camp)Grup 8 Marc Rodríguez (T. Estela) Grup 9-10 Isaac Segura (T .Estela). Els resultats del Bàdminton va ser-hi els següents: Del grup 1 el guanyador va ser Juan Luis Gutiérrez (C.E SOLC), Grup 2 Edgar Pérez (C.E. SOLC) , Grup 3 Lara Torres (C.E.SOLC) ,I Grup 4 Oscar Brando (C.E. SOLC). Recordar que durant la competició es va fer un clínic de Bàdminton extensible a tots els jugadors del Campionat. Durant el campionat es va llegir un Manifest: del Món de l'Esport contra la violència masclista 2019. Durant l'entrega de Premis van comptar amb la presència de la Sra. Carme Saldaña (Presidenta de la Federació ACELL-Tarragona) i vocal de la Junta ACELL , el Sr. Serapi Colombo membre de la junta directiva ACELL Tarragona i vocal de la Junta ACELL i la Sra. Begoña Cabanes (membre de la Junta directiva ACELL). El Sr Joan Plana (Membre del Consell Esportiu de Tarragona), La Sra. Maria José López (Consellera d'esports de l'Ajuntament de Tarragona) la Sra. Estefania Serrano (Presidenta del Consell esportiu del Tarragonès) i el Sr Ramon Cuadrat (Gerent del Patronat D'esports de l'Ajuntament de Tarragona) Volem agrair a l'Ajuntament de Tarragona, la seva col·laboració en aquest Campionat i els voluntaris de Tarragona que van col·laborar en tot moment en la realització d'aquest Campionat. Crònica de José Miguel Esteller (Coordinador esports Tarragona)