TROBADA DEL PROGRAMA 'MÁS QUE TENIS' AMB LA FUNDACIÓN RAFA NADAL I SPECIAL OLYMPICS

Els quatre representants catalans, la Cristina del Moral, Sergio Carreras, Laia Martí i Roger Cots, van participar en l'esdeveniment que va tenir lloc a la illa de Mallorca, exactament a Manacor. El campionat organitzat per Special Olympics España i la Fundació Rafa Nadal, té l'objectiu de promoure la pràctica del tennis entre les persones amb discapacitat intel·lectual. El centenar de tennistes van assistir de diferents comunitats autònomes i dels dos països convidats per l'ocasió, Special Olympics Italia i Hongria. Unes instal·lacions immillorables de la Rafa Nadal Academy, han acollit aquesta trobada tenística. Tots els tennistes van jugar tant en la competició d'individuals, com també l'exhibició de dobles unificats (parelles formades per a persones amb i sense discapacitat), un total de 140 persones entre tècnics i delegats. La trobada va durar fins a tres dies plens sobretot de tennis, i, a més a més, molts moments de lleure i distensió com l'acte d'inauguració, la Festa de l'Esportista i l'entrega de la medalla de participació. A més a més, també van tenir l'ocasió de conèixer a la família de Rafa Nadal durant la seva estada a Manacor. La finalitat de la trobada "Más que tenis" és promoure la inclusió de les persones amb discapacitat intel·lectual dins la societat i millora la seva qualitat de vida i del seu entorn. Vídeo resum de la trobada Más que tenis a Manacor amb les impressions de l'esportista catalana Laia Martí.