Campionat Territorial Tarragona de Petanca a Calafell

El passat dissabte dia 26 d'octubre de , es va celebrar a les Pistes del C. Petanca Calafell , el XXVIII Campionat de Tarragona de Petanca Acell -Special Olympics Catalunya. Aquest any el club de Petanca Calafell ens va proporcionar unes pistes noves de joc, ubicades el costa del Parc del Vilarenc. El Campionat va tenir una participació de 8 Clubs: Garbí, Estela, Baix Camp, Bellisens, Angel Apasa, Alba de Reus, C. E. Solc i Special Olympics Andorra, amb un total de 88 esportistes, i 26 tripletes de competició de petanca. Esplèndid el dia amb molt de sol, ideal per practicar esport! La competició es va organitzar per grups de nivell de joc i va comptar amb una sèrie de proves amb la participació de diferents esportistes. Durant el Campionat vam comptar amb la presència del president del Club de Petanca Calafell el Sr. Xavier Moreno, i la Sra. Carme Saldaña (Presidenta de la Federació Acell Tarragona) i diferents membres de la Junta Directiva de la Federació ACELL , La Sra. Charo Ines ( Campiona del Mon d'Europa i d'Espanya de Petanca). Volem agrair també la gran col·laboració El Sr. Jose Manuel Abascal (medallista olímpic "Los Angeles 1984" entre altres premis (Ajuntament de Calafell), per les seves gestions davant aquest campionat. Gràcies a l'Ajuntament de Calafell i al Club De Petanca Calafell , per la seva acollida i la col·laboració amb el Campionat. J. Miguel Esteller (Coordinador Esportiu Tarragona)