Campionat Territorial de futbol sala a Girona

El passat dia 7 de novembre es va celebrar en el Pavelló de Palau de Girona la trobada territorial de futbol sala de la Federació ACELL, amb un total de més de 190 participants d'arreu de les comarques gironines (Mont Guilleries, Mare de Déu Del Mont, Tramuntana, Fundació Montilivi, Mare de Déu de Montserrat i Altem). Els participants van disputar sèries de proves adaptades i individuals. Aquest any s'ha començat a fer les proves adaptades i individuals per equip (dos jugadors). Aquestes proves de futbol sala han sigut molt ben valorades pels clubs participants. La competició d'equip aquest any comptava amb dos equips. El guanyador va ser l'equip del Tiki taka de Tramuntana i el sots campió l'equip "La Fundació" de Montilivi. A la jornada ens varen donar suport la Sra. Eva Palau (Regidora d'esports de l'ajuntament de Girona) i un grup de voluntaris de "La Caixa". La pròxima trobada serà a Lloret de Mar en l'esport de la Natació el dia 12 de desembre. Lluís Gratacòs (Delegat territorial Girona) José Miguel Esteller (Coordinador Fed. ACELL Esports Girona)