CONCLOU EL PRIMER CURS EN DESENVOLUPAMENT DIRECTIU IMPARTIT PER LA UFEC ACADEMY

20 professionals de federacions esportives catalanes van completar el curs en Desenvolupament Directiu promogut per la UFEC Academy. Entre els dirigents, hi havia l'Àlex Angosto, gerent de la Federació ACELL. Aquest curs ha significat l'estrena del pla estratègic de formació que la Unió de Federacions Esportives Catalanes (UFEC) ha desenvolupat juntament amb la Euncet Business School. L'objectiu d'aquest curs, que s'ha dut a terme en un període de 2 mesos, és que els professionals del sector adquireixin competències estratègiques, directives i relacionals per aplicar-les a les seves entitats esportives. El dimarts 16 de juliol es va celebrar l'acte de graduació de la primera promoció de la UFEC Academy, en que Xavier Pérez, director general del RACC va exercir com a padrí de la promoció i els hi va fer entrega del certificat que acredita la seva participació en el curs. Durant l'acte, Gerard Esteva, president de la UFEC, va destacar l'aposta formativa de l'entitat va més enllà d'aquest curs "perquè volem unes federacions fortes, també en la gestió", perquè "ser competitius reinvertint els beneficis en el propi sector és la clau del futur". 19 de juliol de 2019