ALPICAT ACULL PER TERCERA VEGADA CONSECUTIVA EL TERRITORIAL DE FUTBOL SALA DE LA FEDERACIÓ ACELL

El passat dissabte 15 de juny de 2019 va tenir lloc el XXIX Campionat Territorial de Futbol Sala al Parc del Graó d'Alpicat. El Campionat, que va durar tot el matí, va ser l'últim de la present temporada 2018-2019 a Lleida. Va ser organitzat per la delegació territorial de la Federació Catalana d'Esports per a Persones amb Discapacitat Intel·lectual -ACELL- a Lleida, amb el suport de l'Ajuntament d'Alpicat, que va cedir els seus espais; el Consell Català de l'esport; la Diputació de Lleida; i la Federació Catalana de Futbol Sala R.T. Lleida, que va col·laborar cedint els seus àrbitres. També es va comptar amb la col·laboració de l'Obra Social la Caixa i de Special Olympics Catalunya. Volem agrair a tots els seu suport i col·laboració. En el Campionat hi van participar 113 esportistes amb discapacitat intel·lectual de 10 clubs diferents de tota la província de Lleida, competint en diferents categories en funció de les seves capacitats.

CLUBS INSCRITS
ALBA DE TÀRREGA14
E.E. LLAR SANT JOSEP DE LLEIDA10
SANT JOAN DE DEU ALMACELLES29
ACUDAM MOLLERUSSA12
FORÇA LLEIDA1
TALMA JUNEDA 9
VOLCALL DOWN LLEIDA9
L'ESTEL DE BALAGUER7
SALVADOR SEGUÍ LLEIDA1
ASPROS 21
TOTAL113
Les categories de joc van ser les següents: COMPETICIÓ FUTBOL SALA: En la primera categoria van participar-hi un total de 2 equips. L'equip de l'ACUDAM de Mollerussa va assolir el primer lloc per davant de l'ALBA de Tàrrega. La segona categoria va comptar amb 3 equips participants: TALMA de Juneda, que va dominar la categoria per davant de Sant Joan de Déu i les E.E. Llar de Sant Josep de Lleida, en aquest ordre. En la tercera categoria van participar-hi 4 equips: l'Estel de Balaguer, que va quedar en primer lloc per davant de l'ACUDAM de Mollerussa, l'ASVOLCALL Down Lleida i ASPROS. Els resultats i classificació es troben en l'arxiu adjunt. PROVES INDIVIDUALS I ADAPTADES Hi van haver 40 participants que formaven 16 equips i també es van dividir en tres categories (resultats i classificació em l'arxiu adjunt). El campionat va ser protagonitzat per l'esport i l'espectacle, però sobretot persones amb molta il·lusió. Al finalitzar la competició es van repartir les medalles corresponents a les proves i, com sempre, cap esportista es va quedar sense. Després dels partits, es van repartir els trofeus a tots els participants, donant també el premi a l'esforç a tots els equips. També es va comptar amb la presència de diverses autoritats que van assistir al Campionat i van col·laborar amb el seu suport i repartint les medalles i trofeus als participants: Pere Pocurull, membre de la junta de la Federació ACELL; Juanjo Lecumberri, membre de la junta de la Federació ACELL a Lleida; Marta Cornudella, membre de la junta de la Federació ACELL a Lleida i Ruben Sanahuja, membre de la junta de la Federació ACELL a Lleida.
Resultats