17 ESPORTISTES DE LA FEDERACIÓ ACELL COMPETEIXEN EN EL TROFEU INTERNACIONAL DE NATACIÓ ADAPTADA

Els dies 11 i 12 de maig, més de 350 nedadors i nedadores es van aplegar a les instal·lacions del CN Barcelona per disputar el 4t Trofeu Internacional de Natació Adaptada - Gran Premi Diputació de Barcelona. Un trofeu inclusiu organitzat per la Federació Esportiva Catalana de Paràlisi Cerebral (FECPC). A la competició es van poder inscriure esportistes amb discapacitat i sense. Per una banda, van participar nedadors amb paràlisi cerebral, discapacitat física, visual i intel·lectual, i per l'altra nedadors de la Federació Catalana de Natació de les categories infantils, Juniors i absolutes. 17 esportistes de l'Escola Esportiva de Natació de la Federació ACELL hi van participar i van prendre part de les proves de 100m i 50m esquena, 200m, 100m i 50m lliures, 100m i 50m braça i 50m papallona. Destacar el gran paper que van oferir Olga Cerrillo, qui es va classificar per la final dels 50m braça, Laura Grau i Montse Parra que van ser reserves per les finals de 50m papallona i 50m braça respectivament. Tots els participants van demostrar un alt nivell de competició i afany de superació, i és que entre els nedadors i nedadores inscrites hi havia esportistes que s'estan preparant pels pròxims Jocs Paralímpics. 12 de maig de 2019