CASTELLAR DEL VALLÈS ACULL LA II MOSTRA INCLUSIVA D'ARTS ESCÈNIQUES

Castellar del Vallès va acollir, per segon any consecutiu, la II Mostra Inclusiva d'Arts Escèniques, organitzada per la Federació ACELL, amb el suport de l'Ajuntament de Castellar del Vallès i l'Obra Social la Caixa. La jornada de teatre, es va celebrar el 4 de maig a l'Auditori Miquel Pont i va comptar amb la participació de més de 100 actors i actrius amb discapacitat intel·lectual, provinents de 7 companyies de teatre d'arreu de Catalunya. Les entitats encarregades d'oferir les actuacions van ser Alquimistres Teatre que va representar Donde manda el amor no manda capitán; Arc de Sant Martí amb El Castillo del descanso eterno; Grup de Teatre Amics de les Arts amb Cansalada cançalada; FUPAR amb Olalá, c'est magnifique!; Grup Catalònia amb Sí, sóc jo; ACIDH amb Contes fins a tres i TEB Castellar amb Simba el rei. Entre els assistents hi havia Toni Garrich, membre de la Junta directiva de la Federació ACELL, qui va declarar: "L'objectiu de l'esdeveniment era demostrar que les persones amb discapacitat són capaces de fer qualsevol cosa. Esperem que a la llarga no haguem de posar l'etiqueta de mostra 'teatre inclusiu', sinó, simplement, mostra de teatre". El públic va rebre amb molt entusiasme la proposta i unes 200 persones van passar per les butaques del Teatre. 4 de maig de 2019