COMMEMORACIÓ DEL DIA INTERNACIONAL DE LES PERSONES AMB DISCAPACITAT (3 de desembre)

La Federació ACELL juntament amb la Federació Catalana d'Esports de Persones amb Discapacitat Física, la Federació Esportiva Catalana de Paràlisis Cerebrals, la Federació Catalana d'Esports per a Cecs i la Federació Esportiva de Sords de Catalunya, amb la col.laboració de la Universitat de Barelona ha organitzat l'acte de Commemoració del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat, A l'Edifici del Teatre de les Llars Mundet, a les 10:30h. ha tingut lloc una Taula Rodona amb el títol "Visivilitzem l'esport adapat com a eina de canvi social: entitats, esportistes i col.laboradors". Al voltant de les 12:00h. els esportistes Francesc Llibre i Marc Gual de la Federació ACELL, han fet l'Ofrena Floral al monument de la discapacitat en representació de l'entitat.

Si tens qualsevol dubte: