XXVIII Campionat de Tarragona de Petanca Acell

El dissabte 27 de novembre es va celebrar, a les Pistes del Club de Petanca Calafel, el XXVIII Campionat de Tarragona de Petanca Acell. El Campionat va tenir una participació de 7 Clubs: Alfa Tegar, Estela, Bellisens, Angel Apasa, Alba de Reus, C. E. Solc i S.O.Andorra, amb un total de 98 esportistes i 34 tripletes. Una jornada marcada pel fred i un vent molt ford. La competició es va organitzar per grups de nivell de Joc. Les tripletes de petanca guanyadores de cada grup van ser: GRUP 1: BELLISENS A GRUP 2: ALFA TEGAR 1 GRUP 3: SOLC VERD GRUP 4: ESTELA 5 GRUP 5: BELLISENS B GRUP 6: S.O.ANDORRA GRUP 7 SOLC TARONJA Durant el campionat vàrem comptar amb la presència del President del Club de Petanca Calafell, el Sr. Jose Antunez, el Sr. Jose Manuel Abascal (medallista olímpic "Los Angeles 1984" entre altres premis), la Sra. Maite Gonzalez (Regidora de promoció esportiva de l'Ajuntament de Calafell), el Sr Artur Peña (Regidor d'Esports de l'Ajuntament de Calafell, la Sra. Carme Saldaña (Presidenta de la Junta Territorial de la Federació ACELL a Tarragona) i diferents membres de la Junta Directiva de la Federació ACELL. Durant la competició es va llegir el manifest del món de l'esport per a l'eliminació de la violència envers les dones Volem donar les gracies a l'Ajuntament de Calafell i al Club de Petanca Calafell pel seu suport i col·laboració al Campionat. Crònica de J. Miguel Esteller (Coordinador Esportiu Tarragona)

Si tens qualsevol dubte: