Lliga Catalana de Bàsquet

Benvinguts a una nova temporada de la Lliga Catalana de bàsquet a les instal·lacions de Llars Mundet. Arrancarem amb una participació de 29 equips provinents de diferents poblacions de Barcelona, de la mateixa ciutat de Barcelona i més enllà, en aquest sentit volem destacar la participació per primera vegada del Club Bàsquet LLÍVIA - ÚNICS - CERDANYA que des de aquí els hi volem fer una bona acollida. Com sempre també comptarem amb el col·legi d'àrbitres de la Federació Catalana de bàsquet que faran que tots els partits segueixin dins del "fair play " que tant ens caracteritza encara que a vegades ens "enfurrunyem" una mica. Desitjar-vos a tots que tingueu una gran temporada de bàsquet i que gaudiu d'aquest esport tant apassionant. !!!!!!!!Ens veiem al camp!!!!!!!!!!

Si tens qualsevol dubte: