VI Torneo Nacional Special Olympics "Más que Tenis"

Gran èxit esportiu dels participants catalans al VI Torneo Nacional Special Oympics "Más que Tenis" celebrat del 15 al 17 d'octubre. Les magnífiques instal·lacions de l'Acadèmia Rafa Nadal a Manacor (Mallorca) van tornar a acollir quest campionat. La Fundació Rafa Nadal i Special Olympics España promouen durant l'any el programa Más que Tenis que dona suport a la pràctica del tennis entre les persones amb discapacitat intel·lectual. Els jugadors de tennis Fernando García, Rafa Herruzo del Club Solc i Ares Molas i Eduard García de les Escoles Especials Llar de St Josep, acompanyats pels entrenadors Xavier Pueyo (C.Solc) i M Jose Campayo (E.E. llar St Josep) han gaudit d'un cap de setmana fantàstic, on han compartit la passió pel tennis amb la resta de participants d'altres delegacions i a més conèixer a Rafa Nadal i poder jugar a casa seva ....ha estat el millor de tot!!! Enhorabona a tots!!

Si tens qualsevol dubte: