11è Trofeu Internacional Ciutat de Barcelona de futbol

Aquest passat cap de setmana i coincidim amb les Festes de la Mercè, hem tornat a celebrar el Trofeu Internacional Ciutat de Barcelona de futbol. Aquesta ha estat la 11a edició desprès que l'any passat no es pogués celebrar degut a la pandèmia de la Covid19. Organitzat per la Federació ACELL i com a col·laborador principal Special Olympics Catalunya, hi han participat les delegacions Special Olympics Andorra, Special Olympics Aragón, Fundación Levante UD i l'amfitriona, la Selecció de Catalunya. Les autoritats que han estat presents al lliurament de trofeus celebrat el diumenge 26 han estat: la Sra. Marina Gómez, presidenta de la Federació ACELL; el Sr. Guillem Llorens, directiu de S.O. Catalunya; la Sra. Elisa Valero, representant de la Fundació "La Caixa"; el Sr. Rossend Abella, directiu de la Federació Catalana de Futbol i el Sr. Ferran Felgado, directiu de la Federació ACELL. La delegació de S.O. Catalunya s'ha proclamat campiona d'aqueta edició, seguida de Fundación Levante, S. O. Andorra i S.O. Aragó que ha rebut el premi Fair Play Memorial Francesc Martínez de Foix. En acabar el Campionat els esportistes, entrenadors, equip directiu i voluntaris han estat rebuts al Saló de Cent de l'Ajuntament de Barcelona per l'Im. Sr. Joan Ramon Riera, regidor d'Infància, Joventut i Persones Grans i del Districte de Les Corts, a qui un dels esportista ha lliurat un guardó commemoratiu del Trofeu. Així mateix el regidor ha entregat als directius de la Federació ACELL i S.O. Catalunya un cartell commemoratiu de la Mercè 2021. Una gran jornada esportiva. Per veure els resultats clicar AQUÍ.

Programa emès a Esports 3

Reportatge del programa