Circuit de bàsquet 3x3 a Tarragona

Al Casal Esportiu Municipal del barri de Riu Clar de Tarragona va tenir lloc la penúltima jornada del Circuit de bàquet 3x3, que per primera vegada contempla la categoria unificada per a esportistes amb i sense discapacitat en un mateix equip. En aquesta categoria unificada hi van participar 4 equips del Club Esportiu Solc juntament amb esportistes del CBT (Club de Bàsquet Tarragona). El 5è equip va estar format pel Club Esportiu Estela i esportistes de l'ADT (Associació Deportiva Torreforta), sent aquest darrers els organitzador de la joranda juntament amb la Federació Catalana de Bàsquet. L'Equip del Solc-CBT Taronja és va alçar campió de la Jornada. Agraïm la presència de la Sra. Mari López, Consellera d'Esports de l'Ajuntament de Tarragona que va acompanyar i donar suport als esportistes durant la jornada. Després de recórrer part de la geografia catalana, la gran final de la competició tindrà lloc a la Mar Bella de Barcelona el proper dissabte 31 de juliol. Serà una gran festa del bàsquet!

Si tens qualsevol dubte: