ENGEGA EL CIRCUIT 3X3 ORGANITZAT PER LA FEDERACIO CATALANA DE BASQUET I AMB LA COL.LABORACIÓ DE LA FEDERACIÓ ACELL i SPECIAL OLYMPICS CATALUNYA

Aquest passat dia 6 de juny s'ha celebrat la 4a edició del Circuit de 3 x3 a la ciutat de Badalona, primera de les 7 seus escollides per a la seva realització. Desprès de dues exitoses edicions i una tercera interrompuda com a conseqüència de la pandèmia del coronavirus, el Circuit 3x3 FCBQ organitzat per la Federació Catalana de Basquetbol ha tornat de nou amb més força i una nova categoria. A aquesta edició la novetat ha estat la inclusió d'una nova categoria, la categoria unificada (on un mateix equip està format per persones amb i sense discapacitat intel·lectual), i que ha tingut el suport i col·laboració de la Federació ACELL i Special Olympics Catalunya. Els equips que hi han participat han estat: Club Pingüí, Els Cracks del Círcol, SESE Special i Lluïsos de Gracia ACIDH. Tots els equips han demostrat un gran nivell, arribant a la final els equips del SESE Special i el Lluïsos de Gracia ACIDH, amb el resultat de 12-6 favorable al SESE. Encara sou a temps per apuntar-vos ¡¡¡¡¡¡ Demaneu més informació al mail: sara.luna@federacioacell.org Us adjuntem el calendari de dates i seus.

Si tens qualsevol dubte: