ENGEGUEM LES JORNADES ESPORTIVES "ACELL A CASA"

La Federació ACELL ha engegat una nova modalitat de campionat en aquest temps de pandèmia de la Covid19 per tal d'adaptar-se a les normes sanitàries actuals. Fa més d'un any que els més de 3.800 esportistes amb discapacitat intel·lectual federats no poden gaudir de les competicions adaptades organitzades per la Federació ACELL amb la col·laboració de Special Olympics Catalunya. ACELL a Casa és una trobada esportiva participativa de qualsevol esport que decideixi el club que la porta a terme. Els tècnics de la Federació ACELL es desplacen a les instal·lacions del centre i organitza una sessió esportiva només amb els atletes d'aquell club. La jornada es desenvolupa com un Campionat de Catalunya o Territorial i els esportistes reben la seva medalla i competeixen en proves adaptades segons la seva discapacitat. La diferència és que només hi tenen accès els esportistes de cada centre per respectar els grups bombolla. La primera trobada es va desenvolupar a Tarragona, amb el Club SOLC durant el mes de març. En aquest cas la prova que va portar a terme va ser d'atletisme. Els atletes van gaudir moltíssim de les proves de 80m i 60m, relleus, salts de llargada i llançament de pes. Un altre club que també es va sumar a aquesta iniciativa va ser l'Associació Esportiva Barcelona que es va decidir per fer les proves d'atletisme. En general l'experiència és molt positiva i és una manera de fer arribar l'esport i la competició als esportistes amb discapacitat intel·lectual i sempre respectant les normes sanitàries del moment. veure notícia premsa

Si tens qualsevol dubte: