PRIMER EQUIP DE BÀSQUET DE LA CERDANYA PER A PERSONES AMB DISCAPACITAT INTEL·LECTUAL

Únics Cerdanya és el nou equip format per jugadores i jugadors amb discapacitat intel·lectual sota la direcció del Club Llívia-Puigcerdà. Per primera vegada la comarca de la Cerdanya comptarà amb un equip de bàsquet per a persones amb discapacitat intel·lectual. Per a un total de 13 esportistes serà la primera ocasió que tindran per practicar esport en grup. Sota la direcció del Club Llívia-Puigcerdà aquests esportistes s'entrenen cada dijous i es preparen per tal de poder participar en les properes competicions esportives adaptades. El nou equip s'ha unit a la filosofia de Special Olympics i també s'ha federat a la Federació ACELL (Federació Catalana d'Esports per a persones amb discapacitat intel·lectual), i d'aquesta manera els jugadors poden gaudir d'una assegurança i podran participar a les competicions organitzades per la federació, i amb la possibilitat de participar en els Jocs Special Olympics. Els 13 jugadors, d'entre 18 i 56 anys, estan molt il·lusionats amb aquest nou repte i tenen ganes de superar-se, de seguir millorant el joc. Millorar la coordinació i la mobilitat, treballar les relacions socials, reduir l'estrès o guanyar autoestima són alguns dels molts beneficis que els aporta formar part d'aquest projecte. Us recomanem mirar el reportatge de Pirineus TV.

Si tens qualsevol dubte: