L' ÈXIT DE LES CAMPANYES DE VACANCES DE LA FEDERACIÓ ACELL FA QUE ES PREPARIN NOVES ACTIVITATS

Les campanyes de vacances ofertes durant la pandèmia de la Covid-19 han sigut molt positives en tots els aspectes tant pels usuaris com per l'entitat. Cal destacar que un total de 150 persones amb discapacitat intel·lectual han participat d'alguna de les campanyes de vacances que s'han ofert aquest estiu i s'han desenvolupat sense cap incident relacionat amb la Covid-19. Enguany es van oferir dues destinacions pel territori català, una va ser Santa Coloma de Farners i l'altre a Calella de Mar tant en el mes de juliol com d'agost. A més, també amb el Viatge a Mida (servei que la Fed. ACELL ofereix als centres per organitzar les vacances adaptades a cada grup) l'entitat Llar Montjuïc-Hospitalitat va gaudir d'una sortida a Fogars de la Selva. Les activitats de lleure que s'organitzen per part de la Fed. ACELL, tant per les vacances d'estiu com durant l'any, són essencials per millorar la qualitat de vida tant per a les persones amb discapacitat intel·lectual com per les seves famílies. És molt important que els cuidadors puguin gaudir d'un temps de descans i així afavorir les relacions familiars i prevenir situacions de sobrecàrrega i estrès. A més, per les persones amb discapacitat intel·lectual és molt favorable ja que els permet gaudir de vacances, o activitats de cap de setmana com qualsevol altre persona. D'aquesta manera, és una bona manera de millorar la seva qualitat de vida i també ajuda a una millor integració dins la societat. Les properes sortides que s'organitzen són pel pont del Pilar, del 9 al 12 d'octubre, a una magnífica casa de Mas Banyeres a Centelles (Vic) i les vacances de Nadal que properament es tindrà més informació. MESURES DE SEGURETAT ANTI COVID La Federació ACELL garanteix que es prenen totes les mesures de seguretat i higiene en referència a la Covid-19. S'ha utilitzat el gel hidroalcohòlic, mascaretes, pantalles facials, bates, pressa de temperatura vàries vegades durant el dia, desinfectant, etc. A més, tot el personal ha tingut una formació específica de riscos laborals sobre la Covid-19.