Reunió de la Federació ACELL amb els centres federats

El passat 21 de maig de 2020 la Federació ACELL va celebrar una reunió informativa amb tots els centres federats a l'entitat. Si la voleu veure i seguir podeu cliclar AQUÍ. El resum de la mateixa la trobareu clicant a sobre d'aquest DOCUMENT. Un dels temes comentats va ser el pagament de les quotes de les federacions esportives davant la crisi sanitària del coronavirus. Als següents document trobareu la informació realitzada per la Secretaria General de l'Esport i per la Unió de Federacions Esportives de Catalunya. Així mateix us indiquem l'enllaç del curs proposat a la reunió pel centre Finestrelles curs de capacitació que consta de tres moduls, amb vídeos i presentacions en relació a les Directrius de planificació operativa per a la COVID-19 i plataforma dels associatats per recolçar la preparació i la resposta dels paisos davant la COVID-19.