A la Federació ACELL continuem treballant per a tots vosaltres. Convocatòria reunio centres 21/05/2020 17:00h.

En aquests moments la situació de la Federació ACELL per departaments és la següent: ESPORTS: - La temporada esportiva (competicions) es dona per finalitzada - Estem contactant amb les diferents entitats a les quals es dona servei esportiu per valorar si es reprèn l'activitat a partir de l' 1 de juliol. - Estem contactant amb les famílies i esportistes que reben serveis particulars (gimnàs de Gran Via i escoles esportives) per valorar si es reprèn a partir de l'1 de juliol. - CAMPUS: En breu sortirà la informació referent al campus que organitzem al CEM Mundet. LLEURE - Hem obert un nou servei anomenat "Al teu costat" del qual teniu més informació clicant aquí - Estem preparant la CAMPANYA DE VACANCES d'Estiu. En breu sortirà la informació. Centre Esportiu Municipal MUNDET Estem a l'espera de rebre el permís de l'Ajuntament de Barcelona per poder re-obrir la instal·lació. El proper dijous 21 de maig, a les 17:00h. us hem convidat a la reunió telemàtica per Zoom que hem preparat per a informar-vos de la situació actual de la Federació i respondre a tots els dubtes i qüestions que ens vulgueu transmetre. Esperem poder-nos saludar el dia 21 de maig.