Sisena jornada de la Lliga de Bàsquet interclubs de Lleida

Aquest passat dissabte 7 de març va tenir lloc la sisena jornada i primera de la segona volta de la Lliga de Bàsquet Interclubs Lleida 2019-2020, en el poliesportiu municipal Juanjo Garra. Aquesta jornada enfrontava els equips C.E. Salvador Seguí amb el CB ESTEL Balaguer i, seguidament, l'ASVOLCALL DOWN Lleida amb el C.B Mollerusssa ACUDAM. L'equip que descansava aquesta sisena jornada era el Força Lleida Aspros Unipreus. El primer partit, que arrencava a les 10h, deixava una victòria per l'equip de Lleida. El C.E. L'Estel va realitzar un partit on va destacar la velocitat dels seus contraatacs tot i no estar del tot encertat sota cistella, tanmateix, va realitzar una molt bona tercera part situant-se a 3 punts en aquest del seu rival. El C.E. Salvador Seguí es va endur la victòria per una diferència de 24 punts. Pel que fa al segon partit que començava a les 11h, destacar el molt bon partit dels i les esportistes del CB. Mollerussa ACUDAM, realitzant un dels partits més complerts i amb més encert des de que ha començat la lliga. Realitzant un total de 5 triples, fent així, rècord actual, el conjunt de Mollerussa va acabar exhaust, perdent el partit davant un Asvolcall Down Lleida amb molts més canvis i motivat per anar ampliant un resultat cada vegada més i més gran.