CANCEL·LACIÓ VACANCES SETMANA SANTA

Tots som coneixedors de la situació actual en relació amb la propagació del Coronavirus SARS-CoV-2 i que treballem amb persones de risc, per totes les patologies i diferents símptomes que poden presentar. Des de la Federació ACELL volem prevaldre la integritat i salut de tots els nostres participants, vetllem pel seu benestar i per oferir un servei de la millor qualitat. Per aquest motiu i seguint les recomanacions de les Administracions públiques, Govern i ministeri de Sanitat, s'ha pres la decisió, sense precedents, d'ANUL·LAR totes les sortides de vacances de Setmana Santa. Els viatges i estades en qualsevol dels seus torns queden cancel·lades. En el moment en que ens sigui possible es procedirà a fer el corresponent abonament (us ho comunicarem). Sobre tot, MOLT IMPORTANT, demanem paciència i si us plau, NO retornar el rebut, ja que això alentirà i afegirà costos a la gestió. Per dubtes o consultes podeu contactar amb nosaltres via correu electrònic a; - pedro.haro@federacioacell.org - gerard.taule@federacioacell.org - patricia.pelegri@federacioacell.org Lamentem els inconvenients que aquesta decisió pugui ocasionar però apel·lem al sentit comú i a la responsabilitat.