Sant Just Desvern acull la 40a Jornada Escolar de bàsquet

La 40a Jornada Escolar de bàsquet per a nens i nenes amb discapacitat intel·lectual va tenir lloc a Sant Just Desvern un cop més. Gràcies al conveni de col·laboració entre Special Olympics Catalunya i la Fundación Leo Messi s'ha consolidat la gran participació de més de 300 participants de tot Catalunya. Les instal·lacions del Complex Esportiu Municipal de la Bonaigua de Sant Just Desvern van acollir els 310 nens i nenes d'una quinzena d'escoles de tot Catalunya per celebrar la Jornada Escolar de bàsquet. Es van jugar durant tot el matí una trentena de partits en 5 pistes més les proves populars que van tenir lloc a l'exterior del recinte. Els partits es van disputar entre diferents grups segons els nivells dels equips i també les proves adaptades per tal que tots els jugadors amb discapacitat intel·lectual puguin participar d'aquesta jornada esportiva. Una desena de Voluntaris de "La Caixa" van donar suport en l'organització i logística de les proves i la competició esportiva a Sant Just. La Federació ACELL (Federació Catalana d'Esports per a persones amb discapacitat intel·lectual) amb la col·laboració de l'Ajuntament de Sant Just Desvern, la Fundació Cruyff, la Fundación Leo Messi i Special Olympics Catalunya, organitza aquesta 40a edició de la Jornada Escolar de Bàsquet. Durant la temporada esportiva també es fomenten els campionats escolars d'atletisme, natació i futbol. Imatges de la Jornada Escolar de 2020