Cinquena Jornada Lliga interclubs de bàsquet a Lleida

Aquest passat dissabte 22 de febrer va tenir lloc la cinquena jornada i última de la primera volta de la lliga de bàsquet interclubs Lleida, al poliesportiu municipal Juanjo Garra. Aquesta, enfrontava els equips FORÇA LLEIDA ASPROS UNIPREUS amb el CB ESTEL Balaguer a les 10:00 i seguidament, el L'ASVOLCALL DOWN LLEIDA amb el C.E. SALVADOR SEGUÍ. L'equip que descansava aquesta cinquena jornada era el C.B. MOLLERUSSA ACUDAM. El primer partit, deixava una victòria per l'equip de Lleida, tot i que el Club Estel de Balaguer va ser mereixedor d'un resultat més ampli. No obstant, el Força Lleida Aspros Unipreus es va endur la victòria per una diferència de 12 punts. Pel que fa al segon partit que començava a les 11 hores, els jugadors del C.E. Salvador Seguí, ja aconseguien una diferència de 10-0 en el primer quart, aquest resultat es va anar fent cada vegada més feixuc pels jugadors de l'Asvolcall Down Lleida finalitzant el partit amb una diferència de 21 punts. Resum resultats: FORÇA LLEIDA ASPROS UNIPREUS 30 -18 CLUB ESTEL B.BALAGUER ASVOCALL DOWN LLEIDA 09 - 30 C.E. SALVADOR SEGUÍ C.B. MOLLERUSSA ACUDAM Descansa