Primera Jornada de la Lliga Interclubs de futbol sala

El dissabte 11 de gener es va celebrar a les instal·lacions del Centre Paolo Freire (Bellisens), la primera jornada de la Lliga Interclubs de Futbol-sala de la R.T. de Tarragona. La jornada va començar a les 10:00h del mati i va finalitzar a les 13:00h. Va ser una jornada que una vegada més, va destacar l'esportivitat entre els nostres participants. Aquet any la lliga es jugarà en tres jornades on els equips participants en cada jornada jugaran dues partits. Primera jornada on la igualtat entre tots els equips ha sigut molt important.. Gran començament de temporada del equip amfitrió (Bellisens). Volem donar les gràcies, al Club Paolo Freire per la seva organització de la Trobada. Recordeu que les classificacions les trobareu a la pagina web de la Federació ACELL. Ens veiem a la propera jornada, el dia 7 de març a Tarragona! Resultats: BAIX CAMP A 1 - BAIX CAMP B 0 BELLISENS 2 -TARRACO SOLC 2 BAIX CAMP B 0- BELLISENS 2 TARRACO SOLC 2- BAIX CAMP A 1 Crònica de osé Miguel Esteller (Coordinador d'esports ACELL).