TERCERA JORNADA DE LA LLIGA DE BÀSQUET INTERCLUBS LLEIDA

La tercera jornada de la lliga de bàsquet interclubs Lleida 2019/2020 va tenir lloc el passat dissabte 14 de desembre al Poliesportiu Juanjo Garra. Aquesta jornada enfrontava els equips Salvador Seguí amb el Força Lleida Aspros Unipreus i el CB L'ESTEL Balaguer amb el CB Mollerussa ACUDAM. L'equip que descansava aquesta segona jornada era l'Asvolcall Down Lleida. El primer partit, que començava a les 10:00h. entre el Salvador Seguí i el Força Lleida Aspros Unipreus, deixava un resultat victoriós per part de l'equip del Salvador S. Aquest resultat s'ampliava majoritàriament amb el primer quart, on l'equip del Força Lleida Aspros perdia per un parcial de 16 punts. A partir d'aquí el partit va seguir amb un segon i tercer quart ajustats, tot i que finalment, l'equip del Salvador Seguí guanyaria per un total de 40 a 12 punts Per altra banda, el segon partit que començava a les 11:00h. i enfrontava al CB Balaguer i el CB Mollerussa Acudam, deixava una victòria contundent per l'equip de La Noguera. No va ser fins després de la mitja part que l'equip de Mollerussa va perdre les opcions a seguir lluitant per la victòria, un CB Balaguer que va anar de menys a més es va acabar enduien el partit per un total de 44 a 11 punts. Resum resultats: SALVADOR SEGUÍ 40-12 FORÇA LLEIDA ASPROS UNIPREUS CLUB ESTEL B.BALAGUER 44-11 CB MOLLERUSSA ACUDAM ASVOCALL DOWN LLEIDA Descansa Crònica de Guillem, Solé Coordinador Federació ACELL -Lleida