Tornem a participar en el programa Masia Solidària de la Fundació Barça

Els esportistes de la Federació ACELL i de Special Olympics Catalunya participen de nou en la iniciativa que van engegar fa tres anys la Fundació Barça i La Masia amb l'objectiu que els jugadors i jugadores més joves del club blaugrana adquireixin una sensibilitat social mitjançant una experiència personal. Aquest fet pot tenir lloc gràcies a la col·laboració amb diferents entitats catalanes i fent entrenaments conjunts. Joves esportistes del Barça de diferents esports i categories van a entrenar amb els nostres jugadors. Per exemple, el passat novembre un dels equips d'handbol infantil va anar a entrenar amb el SESE de bàsquet. La jornada va ser molt productiva i enriquidora pels dos equips. Les trobades es realitzen amb la presència dels jugadors/es, els seus entrenadors i un educador emocional. Abans d'arribar a la sessió d'entrenament s'explica als participants la realitat amb què es trobaran i una segona part, és la posada en pràctica de diferents activitats sobre el terreny i per acabar amb els educadors analitzen les impressions que han tingut. A més, un cop finalitzen amb les visites, els participants de les entitats tenen l'oportunitat de visitar les instal·lacions de la Ciutat Esportiva del FCBarcelona i poden compartir un entrenament o veure un partit dels jugadors o jugadores que els han visitat.