Actes destacats

CAMPUS D'ESPORT I LLEURE

Enguany la Federació ACELL realitzarà el Campus d'esport i lleure els dies 25 de juny fins el 26 de juliol. Trobareu la informació en el tríptic Segueix llegint

LLIURAMENT DELS DESENS PREMIS NACIONALS SPECIAL OLYMPICS

Entregats els X Premis Nacionals Special Olympics a La Fundació Lilian Thuram, Manubens, Club Esportiu l'Angel APASA, Força Lleida, Josep Pijoan i els esportistes Maria Mundó i els bessons Marc i Raimon Aldabó. Un emocionat Josep Pijoan va rebre el Premi d'Honor Francesc Martínez de Foix. Segueix llegint

Vacances d'Estiu

Amics/gues, l'estiu torna a ser amb nosaltres i com no, les esperades vac... Segueix llegint

ELS DESENS PREMIS NACIONALS SPECIAL OLYMPICS JA TENEN GUARDONATS

La Fundació Lilian Thuram, Manubens, Club Esportiu APASA, Força Lleida, Josep Pijoan i els esportistes Maria Mundó i els bessons Marc i Raimon Aldabó són els premiats d'enguany. Segueix llegint

FESTA FINAL DE LA TEMPORADA 2018-2019

El dissabte dia 15 de juny celebrarem la FESTA FINAL DE LA TEMPORADA ESPORTIVA 2018-2019 al MATÍ, al CEM Mundet. Aquest any tindrà un format diferent doncs no es farà el lliurament de medalles i trofeus com es venia fent en les darreres edicions. L'entrega, com ja sabeu, s'està fent a l'acabar els darrers partits de les diferents lligues i copes. Segueix llegint